hushtag

Ce sunt hashtagurile si cum le folosim pentru a face profilul mai vizibil

Un hashtag este un fel de eticheta care poate fi utilizata pentru a identifica si clasifica o imagine si poate contine si numere si/ sau emoji. De obicei, este creat de utilizator si este folosit pentru a descrie imaginea, fundalul sau starea lor de spirit. Introducand o eticheta hash, imaginea va fi afisata atunci cand utilizatorii folosesc acest hashtag in instrumentul de cautare din Instagram.

Folosind hashtag-uri intelept si, de asemenea, in cantitatea potrivita, va va asigura noi utilizatori pentru contul dvs. Instagram. Profilul va fi expus unor segmente de public mai mari, ceea ce va face ca numarul de vizitatori sa creasca.

S-a dovedit ca folosirea hashtag-urilor mareste angajamentul. Amintiti-va ca atunci cand facem afaceri cu Instagram este important. Prin urmare, este important sa reevaluam utilizarea acestora.

Luati in considerare faptul ca integrarea hashtag-urilor in legenda va contextualiza si evidentia continutul dvs. Nu asteptati pana la sfarsitul legendei dvs. sa includeti toate hashtagurile, deoarece atunci veti avea doua probleme grave. Prima este ca Instagram va va cataloga in mod automat ca “spam” si puteti fi blocat. Al doilea este ca subtitrarile saturate vor face ca utilizatorii sa fie mai putin atrasi de continutul dvs. Deci, este mai probabil sa pierdeti adeptii in loc sa ii castigati.

Deci, cat de multe hashtag-uri trebuie sa utilizati?

Un studiu recent efectuat pe 150.000 de posturi de la branduri de pe Instagram a constatat ca 7 hashtag-uri, pe post de poze, genereaza cel mai mult angajamentul celor mai multi utilizatori. Folosind aceasta tactica, puteti castiga cu pana la 23% mai multe aprecieri. De asemenea, studiul estimeaza ca 73% dintre branduri utilizeaza prea putine sau prea multe hashtag-uri, care sunt catalogate ca “spam”.

Da, ne gandim ca utilizarea a 7 hashtag-uri pentru subtitrarea dvs. poate fi destul de dificila. Dar daca aveti un brand, iata cateva trucuri pentru a fi mai vizibile:

  • Un hashtag ar trebui sa fie numele dvs. de marca (exemplu: # TiffanyandCo)
  •   1-2 hashtag-uri ar trebui sa fie un hashtag detinut de brand (de exemplu: #LoveIsTifanny)
  • 2-5 hashtag-uri ar trebui sa fie concentrate in comunitate (exemple: #jewelry #ring)

Sfat: daca aveti inca multe hashtag-uri si considerati ca trebuie sa le includeti in post, atunci postati totul in primul comentariu din fotografia dvs. Astfel vei fi vizibil, dar nu spam.

Leave a Reply