Mesajele primite de la consumatorul standard conțin mesaje de marketing, linii de subiect competitive și numeroase e-mailuri care caută o atenție specială. Cu peste 144 de miliarde de e-mailuri trimise în fiecare zi, marketingul prin e-mail rămâne unul dintre canalele de elită de promovare prin email.
De ce este atât de importantă o promovare prin email?
O strategie de marketing prin e-mail face parte din strategia dvs. globală de marketing și planul de afaceri. Vă ajută să vă comercializați produsele și serviciile utilizând canalul de e-mail cu cele mai bune șanse de a obține un profit și de a vă atinge obiectivele. Acest lucru se datorează faptului că o strategie eficientă de promovare prin email ia în considerare care sunt clienții dvs. țintă, preferințele și avantajele pe care le caută, precum și serviciile și industria produselor dvs. și ce mesaje de e-mail de marketing sunt cele mai eficiente.
O strategie eficientă de promovare prin email transformă ideile în acțiuni
Mai întâi stabiliți obiectivele și ambițiile dvs. de afaceri în ceea ce privește marketingul prin e-mail, apoi urmați acești trei pași:
1. Strategia de promovare prin email: cum veți atinge aceste obiective.
2. Tactici de promovare prin email: cum le veți realiza mai detaliat. O parte din strategie.
3. Acțiuni: Cum veți reuși să vă asigurați tactica. Chiar mai multe detalii, îndeplinirea strategiei de promovare prin email
Dar de ce o promovare prin email?
- Marketingul prin e-mail poate avea o largă acoperire și pune mesajul dvs. în fața multor oameni
- Marketingul are o mare flexibilitate în modul în care gestionează programul de e-mail
- Efortul de a trimite unul sau 100.000 de mesaje este aproape același.
- E-mailul vă permite să vă orientați și să segmentați mesajele la nivel individual
- Există riscuri mici, costurile sunt relativ scăzute, iar potențialul de creștere este mare.